31 August 2007

solitary lovers


i just couldn't resist, here's LIO's "Amoureux Solitaires"



she was like 17 back then! anyhew, here are the lyrics:

Eh toi dis-moi que tu m'aimes
hey you tell me that you love me
Même si c'est un mensonge et qu'on n'a pas une chance
even if it's a lie & we don't stand a chance
La vie est si triste, dis-moi que tu m'aimes
life is so sad, tell me that you love me
Tous les jours sont les mêmes, j'ai besoin de romance
everyday's the same, i need some romance

Un peu de beauté plastique pour effacer nos cernes
a bit of plastic beauty to erase the circles under my eyes
De plaisir chimique pour nos cerveaux trop ternes
chemical pleasures for our wilted brains
Que nos vies aient l'air d'un film parfait
so that our lives can resemble the perfect movie

Eh toi dis-moi que tu m'aimes
hey you tell me that you love me
Même si c'est un mensonge puisque je sais que tu mens
even if it's a lie since i know you're lying
La vie est si triste, dis-moi que tu m'aimes
life is so sad, tell me that you love me
Oublions tout nous-mêmes, ce que nous sommes vraiment
lets forget it all, even who we really are

Amoureux solitaires dans une ville morte
solitary lovers in a dead city
Amoureux imaginaires après tout qu'importe!
imaginary lovers what else matters
Que nos vies aient l'air d'un film parfait...
let our lives become the perfect movie...

La la la la la